JADŁOSPIS DLA NIEMOWLAKA

NA PIERWSZE 30 DNI ROZSZERZANIA DIETY

(e-book)

Co znajdziesz w środku?

Podstawowe informacje na początek rozszerzania diety

Przepisy na 30 dni w 2 wersjach (przeciery i kawałki)

Listy zakupów na każde kolejne 5 dni

Listę ponad 170 produktów, które warto wprowadzić do diety dziecka

Przepisy zawierają: produkty z mleka krowiego, gluten, jaja, ryby, mięso, orzechy. Jeśli Twoje dziecko jest alergikiem, przed rozpoczęciem rozszerzania diety skonsultuj się z lekarzem.

Zaufało nam już ponad

0

Mam*

*tyle ebooków zostało pobranych z naszej strony

Opinie Mam, które kupiły Jadłospis:

Świetny jadłospis, proste przepisy, z którymi nawet ja sobie poradziłam, a nie umiem gotować. Dobre rozwiązanie na początek, jak ktoś nie wie od czego zacząć.

Karolina

Każdego dnia jadłospisu dziecko próbuje czegoś nowego, odkrywa inny smak. Zaczyna się od pojedynczych warzyw (w jadłospisie jest dokładny opis jak powinno się je przyrządzić co okazało się bardzo potrzebne) i stopniowo w logiczny sposób dania stają się coraz bardziej złożone. Jadłospis nadaje się zarówno jeśli decydujecie się na blw jak i na metodę tradycyjna. Kończymy dopiero pierwszy miesiąc planu a lista produktów które je moje dziecko jest dosyć obszerna i nie wymienię wszystkiego z pamięci!

Mama Norberta

Tego właśnie potrzebowałam, gotowe przepisy krok po kroku, przeciery i BLW (w naszym przypadku padło na to pierwsze). Na początku są pojedyncze produkty, a potem z nich komponujemy kolejne dania, tak że w każdym posiłku jest tylko 1 nowy składnik – to się bardzo przydało ze względu na uczulenie. Polecam innym mamom! 🙂

Sabina

Co dokładnie jest w środku?

Jadłospis składa się z 3 sekcji:

  • Najważniejszych informacji, które warto znać przed rozpoczęciem rozszerzania diety (kiedy zacząć, skąd wiedzieć, że dziecko jest gotowe na jedzenie posiłków stałych, aktualne zasady rozszerzania diety, lista produktów spożywczych niebezpiecznych i nieodpowiednich dla niemowlaka).
  • Jadłospisu na 30 dni, czyli prostych, szybkich przepisów na cały miesiąc, uwzględniających wprowadzanie tylko 1 nowego produktu w każdym kolejnym posiłku. Każdy przepis zawiera instrukcję pokazującą jak dany posiłek przygotować w formie przecieru oraz bezpiecznych kawałków do samodzielnego jedzenia.
  • Listy ponad 170 produktów spożywczych, które warto wprowadzić do diety dziecka – można ją wydrukować i zaznaczać to, czego maluszek już spróbował, a co jeszcze przed Wami


Nie jesteś pewna jak przygotowywać posiłki dla swojego dziecka?


Potrzebujesz, aby ktoś poprowadził Cię krok po kroku?

Jadłospis jest w formie pliku PDF, który otrzymasz na swoją skrzynkę mailową zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.

Cześć!

Nazywam się Natalia Dąbrowska. Jestem dietetykiem i mamą małej Amelki.

Interesuję się wpływem żywności i żywienia na zdrowie człowieka, edukacją żywieniową społeczeństwa, a najbardziej pasjonuje mnie żywienie maluszków w pierwszym roku życia.

Stronę rozszerzaniediety.pl założyłam właśnie po to, by uświadomić rodzicom, że to, co podają dziecku do jedzenia w pierwszych latach, ma ogromny wpływ na jego zdrowie w przyszłości. 

Chciałam też pokazać, że rozszerzanie diety to nie tylko jedzenie ze słoiczków i kaszki dla niemowląt, ale też normalne domowe posiłki przygotowane w odpowiedni sposób 🙂

Na mojej stronie znajdziesz tylko aktualne zalecenia specjalistów, artykuły oparte o wiarygodne źródła i badania. Tutaj także dowiesz się jak zdrowo się odżywiać i czym karmić dziecko, aby rosło zdrowo.

Strona rozszerzaniediety.pl służy wyłącznie celom edukacyjnym, ma charakter informacyjny i nie stanowi porady medycznej, ani zastępstwa konsultacji z lekarzem. Rozszerzaniediety.pl nie ponosi odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych w witrynie. Zamieszczane treści stanowią subiektywne zdanie autorów.

Korzystając ze strony akceptujesz politykę prywatności.