biszkopty bez cukru

Biszkopty bez cukru

Biszkopty bez cukru, miękkie, puszyste idealne dla niemowlaka w trakcie rozszerzania diety. Świetnie się sprawdzą jako alternatywa kupnych ciasteczek, które zazywyczaj zawierają spore ilości cukru lub innych słodzideł.

 

Składniki na 10 biszkoptów:

  • 1 duże jajko
  • 2 płaskie łyżki mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 2 płaskie łyżki mąki ziemniaczanej
  • ¼ jabłka lub gruszki

 

Przygotowanie:

Piekarnik nagrzej do temperatury 180 stopni. Jabłko lub gruszkę obierz ze skórki i pokrój bardzo drobno. Jajko rozdziel na białko i żółtko. Białko ubij na sztywno. Następnie do białka dodaj żółtko oraz przesianą przez sito mąkę i bardzo delikatnie wszystko wymieszaj, tylko do połączenia składników. Ciasto wykładaj łyżką na blachę pokrytą papierem do pieczenia. Jedna łyżka ciasta = jeden biszkopt. Na każdym ciasteczku delikatnie ułóż po kilka kawałków owoców. Piecz ok. 5 min (aż do zrumienienia biszkoptów).

*Możesz też zrobić biszkopty bez owoców, jednak pamiętaj, że to ciasto jest bez cukru i wtedy ciastka nie będą aż tak smaczne, jak te z owocami 🙂 ⠀

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *